הדור החדש של מכוני הספורט

לא מעט אנשים מקדישים זמן מידי שבוע עבור פעילות גופנית. יש הנוהגים לצאת אל ריצת בוקר כמה פעמים בשבוע לפני צאתם אל העבודה, אחרים בוחרים בביצוע של פעילות במסגרת כמו חוג במכון כושר, כמה פעמים בשבוע גם כן.

החשיבות של ביצוע פעילות גופנית הינה רבה עבור שמירה על הבריאות והחוזק של הגוף לאורך זמן, יחד עם שמירה על מראה של גוף חטוב או אפילו כזה שהשרירים בולטים ממנו החוצה לאחר אימון מאמץ וממוקד של קבוצת שרירים רצויה.

בעוד שישנם אנשים אשר מוצאים את הזמן הנדרש עבור פעילות כושר אפקטיבית, אחרים מבלים את רוב זמנם במשרש וממש לא מצליחים לפנות את הזמן הנדרש עבור ביצוע של פעילות גופנית, דבר שמצריך לרוב שעה פנויה שכוללת את ההכנה אל הפעילות, הפעילות עצמה והתארגנות לאחר הפעילות לעבודה או למקום אחר.

אימון קצר ולעניין

בעידן של היום הרבה אנשים מחפשים אחר פתרונות מהירים אך יעילים שמספקים את האימון הנדרש, מבלי שיצטרכו לבזבז זמן ארוך מידי בביצוע של אימוני כושר ארוכים.

אחד הפתרונות שמתחילים לבלוט עבור פעילות ספורטיבית קצרה אך ממצה, הינו אימון ems אשר מספק את כל היתרונות של אימון כושר ואף יותר מכך בעשרים דקות קצרות.

בעוד מתאמנים רבים ניגשים אל מכון הכושר במטרה לחטב ולבצע אימון טוב לשרירי הגוף במשך של שעות רבות מידי שבוע, כל שבוע, אחרים כבר עברו אל הדור החדש של מכוני הכושר שמספק אימון למסת שרירים רבה בפעם אחת על ידי גירוי חשמלי של השרירים.

תחום זה של גירוי חשמלי כבר מוכר שנים רבות ונועד בראש ובראשונה בתור פיתוח שיפעיל את השרירים של האסטרונאוטים של נאסא שנמצאים בחללית ללא כוח כבידה, וחייבים לאמן את הגוף מפני ניוון.

חנות ספורט אונליין >>

לאחר מכן טיפולים מעין אלה בוצעו גם עבור טיפול בשרירים פצועים של ספורטאים, וגם בתור טיפולי פיזיותרפיה. הצעד הטבעי הבא היה לשכלל את מנגנון הפעילות על מנת שיספק אימון EMS עבור כל אדם שמעוניין לבצע פעילות ספורטיבית, מבלי להשקיע בכל פעם אימון עבור מסת שריר אחרת ולבזבז זמן רב על כל אימון כזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן